top of page
  • תמונת הסופר/תפרוש השקעות

איך מוצאים מציאות בתחום הנדל"ן? חלק א'

עודכן: 6 בדצמ׳ 2018


בתחום הנדל”ן תמיד יהיו מציאות והזדמנויות להרוויח – במיוחד אם תהיה ממוקד, ידידותי ותשים לב לפרטים הקטנים. חשוב לזכור: עסקה טובה לא מוצאים, עסקה טובה ממציאים.



אז אם אתה מעונין להכנס לתחום הנדל"ן יש כמה דברים שעליך לדעת והחשוב מביניהם הוא "איך מוצאים מציאות"

 כאחד שעובד בתחום הנדל"ן כבר יותר מעשור ומוכר כ"מוצא מציאות" חשוב שתדעו את סדר הדברים:


1. גוגל - כן גם אני כשאני מחפש עסקה אני נכנס לרשת ומתחיל לעבור על האתרים-  WinWin או yad2 ועוד רבים אחרים, אבל כן צריכים להיות מאד ממוקדים כי כאשר אתה נכנס לרשת עומדות מולך אין ספור אפשרויות של השקעה שנראות טובות וזה יכול להיות מבלבל.


2. מיקום ספציפי - אחד ההחלטות החשובות ביותר הן להחליט את המיקום שלך, ואז פשוט להתחיל ללמוד אותו, כרגע אין צורך להסתכל על הדירה או על המיזוג שלה, אלה ללמוד את הסביבה.

ואיך לומדים את הסביבה?

כשאני מחליט על המיקום שלי אני פשוט מתניע את האוטו ונוסע למקום פעם בבוקר, ומאד חשוב גם בשעות המאוחרות של הלילה כדי לראות את סגנון האוכלוסיה, אני נכנס לבנינים לבדוק אם יש ועד בית וכן גם מה מצב המדרכות והכבישים, האם האזור קרוב לתחבורה ציבורית, קניונים, מוסדות לימוד ועוד.... שאני מתכוון מיקום ספציפי זה חייב להיות אזור של עד 2000 דירות.


3. בירור - ברגע שאתה רואה שלט: למכירה! אל תניח הנחות שהשלט ישן או ששטח זה יקר כי זה קרוב לתחבורה ציבורית וכ'ו תמיד תרים טלפון ותעלה לבדוק. כמו שאני אומר לעובדים שלי: את הלא יש לכם כבר בכיס. מה נשאר להשיג? את הכן!


4. מודעות שכירות - אז כן! למרות שאתה מחפש דירה לרכישה, גם שאני רואה שלט להשכרה אני מרים את הטלפון ומנסה לראות אם הוא מעוניין למכור את הנכס, אין לך מה להפסיד. במידה ותיענה בחיוב – תזכה לעסקה בלעדית, ללא תחרות ואולי גם במחיר אטרקטיבי. מה עוד אפשר לבקש?!


5. והכי חשוב - מאד מומלץ לנסות ולהגיע אל המוכר לפגישה פנים מול פנים. חתירה לפגישה כזו מעבר לשיחה בטלפון, היא הזדמנות להראות  עד כמה אתה רציני בחיפוש דירה להשקעה.


187 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page